Książki o marketingu
fot.unsplash.com

Marketing to nieodłączny element prowadzenia biznesu. Wiele osób jednak nie ma o nim żadnego pojęcia i mowa tutaj nie tylko o osobach starszej daty. Wydawać by się mogło, że fanpage na Facebooku czy konto na Instagramie wcale nie jest tak istotne … ba! Po co to komu? No właśnie – w rzeczywistości to głupie konto na Facebooku może naprawdę wiele zdziałać. Marketing pomoże ci osiągnąć większe obroty, zarobić więcej i odnieść więcej sukcesów. Wrzuć poniższe książki do koszyka i zacznij się edukować. Szybko zobaczysz rezultaty i efekty!

Jesteś prawdziwym molem książkowym? Uwielbiasz czytać i mógłbyś robić to cały dzień? W takim razie oderwij się raz na jakiś czas od pozycji fantasy czy romansów i przeczytaj coś, co pozwoli ci zdobyć większą wiedzę o finansach, marketingu czy biznesie. Dzięki temu będziesz miał możliwość zmienić wiedzę książkową na te praktyczną i wykorzystać to w swojej pracy. Z pewnością nam za to podziękujesz.

Zerknij na naszą listę artykułów, poświęconych książkom na różne tematy:

Książki o marketingu
fot.unsplash.com

Książki o marketingu, które musisz przeczytać

Marketing to pojęcie szeroko związane w prowadzeniem własnej firmy czy freelancingiem. Bez marketingu nie zdobędziesz klientów, a bez klientów nie będziesz mieć zleceń i oczywiście wypłaty. Marketing to jednak dość skomplikowana sprawa, jednak istota social media w biznesie jest dość spora, więc prędzej czy później musisz zdecydować się albo na zatrudnienie Specjalisty ds. social media albo spróbowanie samodzielnie. Nie każdy ma na początku biznesu finanse na to, aby zatrudnić specjalistę. W takim razie polecamy ci poniższe książki, które nie tylko udzielą ci wiele cennych i praktycznych wskazówek, ale i wytłumaczą co jest istotnym elementem marketingu, zarówno tego w sieci jak i tego zwykłego.

„Telefon służy wyłącznie do umawiania się, przez telefon nie należy, a właściwie nie wolno niczego sprzedawać.” – Jan M. Fijor, Jak zostałem milionerem, czyli dlaczego jedni mają, a drudzy nie mogą związać końca z końcem

→ „Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”

Autor: Georgiew Franciszek – Wydawnictwo: Onepress

→ „Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów”

Autor: Horn Sam – Wydawnictwo: MT Biznes

→ „Szkoła mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy”

Autor: Buksak Lidia – Wydawnictwo: Onepress

→ „Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować”

Autor: Carnegie Dale – Wydawnictwo: Sensus

Książki o marketingu
fot.unsplash.com

→ „Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw”

Autor: Żukowski Marcin – Wydawnictwo: Onepress

→ „Marketing mody. Strategia i promocja”

Autor: Posner Harriet – Wydawnictwo: Arkady

→ „Zostań królową PR”

Autor: Fromlewicz Kinga – Wydawnictwo: Onepress

→ „Public Relations. Wizerunek, reputacja, tożsamość”

Autor: Budzyński Wojciech – Wydawnictwo: Poltext

→ „Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu”

Autor: Rapaille Clotaire – Wydawnictwo: MT Biznes

→ „Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty”

Autor: Taranko Teresa – Wydawnictwo: Nieoczywiste

→ „To jest marketing!”

Autor: Godin Seth – Wydawnictwo: MT Biznes

→ „Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów”

Autor: Stawarz Barbara – Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

→ „Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki”

Autor: Tkaczyk Paweł – Wydawnictwo: Helion

→ „Content marketing. Od strategii do efektów”

Autor: Bakalarska-Stankiewicz Justyna – Wydawnictwo: Onepress

→ „Zrozumieć social media”

Autor: Roguski Artur – Wydawnictwo: Onepress

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here